Mamaofdragon Bebeğim tam 3 aylık, son zamanlarda sağdigim sütleri ağzında geveliyo mama yapıp getirirsem içiyor. Sebebi ne olabilir? Arada mamayı da bırakıyor dibinde ama genel olarak bunu süte yapıyor ben süt içmesini istiyorum ama o mama istiyor
Kuzularinanasi Mamaofdragon sagilan sut dolaba konunca tadi degisiyor.bazi bebekler bunu ayirt etmez benim 2 kizimda sagdiklarimi icti .ama bazisi demekki fark ediyor.mamanin da sekerli tadini aldigi icin o daha cazip geliyor belki de.emmiyor mu sizi
Mamaofdragon Kuzularinanasi 1,5 aydan beri emmiyor asla ağzına sürmüyor bende hep sağıp veriyorum. İştahlı bir bebek ve sütümun kalitesi az doktor böyle dedi. Bundan dolayı mama da takviye ediyorum. Evet mama şekerli tadı daha Güzel ama bugüne kadar dolaptan çıkanları hep içti ayırt etmedi son zamanlarda böyle yapması üzüyor beni. Uykuda soluksuz içiyor orası ayrı.
Kuzularinanasi Mamaofdragon iste tat farkini algilamaya basliyor buyudukce ondan.yani bilemedim artik ictigi yere kadar ozaman uzmeyin kendinizi.emdikce sutunuz cogalir aslinda ama
Mamaofdragon Kuzularinanasi sütümü sagarak cogalttim hep sütüm var ama emmiyor. Zaten sütüm hiç karnını doyurmuyor ve sadece gaz yapıyor. Ben bağışıklık için vermeye devam ediyorum. en kötü geceleri vermeye devam ederim. Teşekkür ederim cevap için