Beyninizikullanmakucretsizdir Şekil verip buzluğa atabilirsiniz sonradan dilimleyip fırında pişirin enfes olur 😋
CafeChocolat Donuk bir şekilde kesip at fırına güzel oluyor benim dolapta hep olur, silindir şeklinde streç filmle dondururum.
Fdme CafeChocolat yanlis anladiniz onceden yapmistim hamur artmisti bende posete koyup dolaba koydum bisey olrmu hamura acaba
BelaCivciv Fdme Kokla önce kötü kokmuyorsa kullanabilirsin. Buzdolabında en fazla 1 hafta durabiliyor.