selin189_ Selam anneler bebeği 9 aylık olupta geri geri emekleyen var mı merak ettim ileri ileri emekleme olması gerekmiyor mu 😄
elisa2705 selin189_ ablamın kızıda öleydi sora düzeliyor kısa zaman içersinde direk yürüdü endişe etmeyin 🥰
CizerBirAnne selin189_ benim kızım da 8 ay civarı geri geri emekliyordu 😃 sonradan ileri de emeklemeye başladı ama genel olarak emeklemeyi sevmiyordu, sürünmeye karşı birisi 😃
selin189_ elisa2705 aa gerçekten mi acaba böyle mi olacak emeklemesi hep ablanizin kızı hep öyle mi emekledi☺️