seevg hiç uğraşmanıza gerek yok çünkü işe yaramıyor, en iyisi gaz masajı, yani o da çözüm değil ama üç aya kadar dayanın:( bir kolik annesi olarak çaresiz kaldım ben, her şeyi sürekli denedik ama boş:( popodan uyarma meselesi çok çok zorda kalınca uygulanmalı, o daha çok kaka yapmaya yarıyor zaten; eğer sürekli hale getirirseniz bebek kendi kendine yapmayı öğrenmekte gecikiyor dikkat edin