ysmnp bioderma çok güzel aylarca kullandım , şimdi la Roche kullanıyorum daha hafif bir yapısı var bioderma daha yoğun kalıp gibi. Yoğun egzama döneminde bioderma kullandım bebeğim için , banyo içinde atoderm şampuan ve duş yağını hala kullanıyoruz . Yoğun egzaması bitti şimdi de sürekli la Roche kullanıyoruz , çok memnunum . Benim kullanmadığım krem kalmamıştı ama kesinlikle iddia ediyorum musteladan uzak durunuz .
Geçenlerde kargo yetişmediği için pişik kremini aldım ve eczaneden güya doğal içerikli bebeğimin poposu sivilce gibi bir şey oldu, internete bir yazdım 400+ şikayet var aynı şikayetten hemde.