Esma1993 Ben ozellikle dis doneminde oldugu icin ilk basta ona yormustum ama nette sters vs filan yaziyor bi korktum acaba bole bebeginin kendini sacini cekerken denk geldiniz mi
zeynep1234 Esma1993 benim bebegimde 3 aylik oda cekiyor bende dişe yoruyorum.komsumun kizida 11 aylik oda cok uzun zamandir cekiyodu doktora goturdu sıvı birikmesi var demisler ameloyat falan demisler korkutmak istemiyorum tabiki ama yinede her ihtimale karsi doktora goturun isterseniz .aliskanlikta olabilir gerçi
beybiliko Esma1993 saçı olduğunu fark etmiştir, kızım da yapıyordu, açık görünce benim saçlarımı da çekiyordu, aylardır anne topuzuyla geziyorum 🫠🫠🫠
sehpayacarpanserceparmak_ Benim oglumda gur sacli arada cekiyor ama cok nadir denk geldim. Stresten oldugunu dusunmuyorum uysal bir bebek belki kesfediyodur🤷♀️ Benim saclarimi cekmeye oynamaya bayiliyor bu arada. 9aylik🌸
Esma1993 zeynep1234 onun tek belirtisi sac cekmek oldugunu sanmiyorum ya illaki baska bisiyi daha vardir