xbebegimx Kullanan var mi memnun kaldinz mi bebegmde her beslenme sonrasi kusma oluyrdu doktr verdi insallah iyi glir🥴
Eb2 asel3107 xbebegimx bana da bugün verdi. Sürekli kusuyro benim bebeğim de. İyi geldi mi acaba size. 6 aylık bebeğim
asel3107 İyi geldi mi size bana da kullanabilirsin dedi ama henüz almadık, her beslenmede olmasa da kusuyor ve nerdeyse tüm yediğini
bozlarr42 Bem yorumlarda okuyrak almışdım araştırarak çok koca adam gibi kusardı ewt kızlae geçdi bitti peynir gibi azcık azcık Çıkartıe oda ztn normal bence
Eb2 asel3107 ben de 4 güdnrğ kullanıyorum. Bitti denecek kadar azaldı. İlaçtan mı azaldı yoksa tamamen mi sorun çözüldü bilmiyorum. 2 hafta sonra kontrole getir dedi. Reflüsü de yok kan ve idrar tahlili de temiz çıktı. İnşallah geçer tamamen 🙏