Bebeğim 2 ay 10 günlük. Biogaia probiyotik kullanıyoruz. 35 günlük olduktan sonra ağlama krizleri başladı. Önceden ara sıra oluyordu. Geçen hafta her gün akşam ezanından sonra moraracak kadar ağlamaya başladı. 2 gün durdu. Dün tekrar oldu. Gündüz 2 kere 2’şer saat kesinlikle derin uyurdu. Şimdi uyuması için sürekli ayağımda sallıyorum. 40’ı çıktıktan sonra daha iyiye gider diyorlardı, daha kötü oldu. Kendimi çok çaresiz hissediyorum.