Kızlar bişey soracagım kafam karısık
Simdi bizim bebekler ayını doldurmadan dogdugu için bebekleri ayını doldurdukdan sonra mı 40 ını sayıyoruz yoksa dogdugu andan itibaren mi bazıları onu daha dogdu sayma anne karnındaki ayını doldurdukdan sonra say diyolar napacamı bilemedim