Selam kızlar geçen ayda aynı şekilde böyle oldum alt karnım şiş gördükçe moralim bozuluyor gün içinde bise de yiyemiyorum zaten canımm istemiyor yine 3 gündür aynıyım pantolondan fark ediyorum bi giyiyorum alt karnım şişkinlikten önde napmam gerek ne olduğunu da bilmiyorum afedersiniz ama gün içinde çok gaz çıkartıyorum daha önce hiç böyle fazla gaz çıkardığımı görmedim 😒