@asldrkk benim oğlumda eline bisküvi, çubuk kraker verince gün içerisinde yiyo baya hiçbir sıkıntısı yok aslında çiğnemeyide biliyo ama bazen bence dilinin üstüne geldiğinde yan tarafa yiyeceği atmayı beceremiyo çiğnemek için, o zamanda öğürüyo. Yoksa çiğneyip yutabiliyo. Yani mantıken düşünüyorum çubuk krakeri yiyen çocuk, herşeyi yiyebilmeli ama yiyemiyo. Anında kusuyo.. nasıl alıştırıcam veya alışabilecek mi endişeliyim