Merhabalar
Bebeğim doğduğundan beri meme reddi yaşıyorum her yolu denedim fakat memeye alıştıramadım. Bu yüzden ilk günden beri sütümü sağarak biberonla içiriyorum ilk 2 ayda hiç bir sıkıntı olmadı gayet iştahlı şekilde yedi. Ancak 2. Aydan sonra beslenmeye karşı isteksizlik başladı biberonu almıyor alsa emmiyor zorla bütün gün oyunla şarkıyla oyalayarak ya da uykuda beslemeye devam ettim. Öyle yorgunum ki ama yine de sadece bebeğimin beslenmesiyle uğraşarak bir şekilde alması gereken kiloyu almasını sağladım. Şuan 5,5 aylık 7.300gr ama artık asla yediremiyorum ne oyuna kanıyor ne de uyurken yemek istiyor. Sütün tadını sevmiyordur diye mama teklif ediyorum onu da öğürüyor asla almıyor. Doktora götürüyorum gelişimi normal deyip beni geri yolluyorlar çıldırmak üzereyim. Her geçen gün içeceği miktarı artacağına azalıyor 20 gündür günlük 500cc zor içiriyorum 😭 Benim gibi bu sorunu yaşayan varsa nasıl bir çözüm bulduğunu yazabilir mi?🙏🏻