yavrukurt_ ebrudefne06 eveeet herkes kendi tecrübesini dayatmaya çalışıyor ama her bebek ve her anne kendine göre bi düzeni var aslında, benim de ilk bebeğim olduğu için açıkçası ‘yanlış mı yapıyorum’ gibi arada soru işaretlerim olmuyor değil.
yavrukurt_ Bugleminannesi28 anne sütü alıyo ancak mama da günde 4 defa veriyorum bazen 3, kilosu da gayet iyi aslında
gamzegem ebrudefne06 4. Ayı bitirdik 5 e başladık doktorumuz ek gıdaya 5. Ayda başlatıcam demişti bebeğim sadece anne sütü alıyor ve ayına göre fazla iri yetersiz kalır bu gidişle sadece anne sütü demişti doktor. Ama 5 ay dolunca sanırım