Kızlar ya bir şey soracağım size oğlum 15 aylık kahvaltıda mutlaka bir şey içmek istiyor yani yutmakta zorlanıyor şekersiz erik vişne suyu yapıyorum buzluk stogundan ama bitmek üzere bu Zühre ananın karadut özünü kullanan var mı açıkçası bu zamana kadar hiç paketli hazır içecek vermedim hee gün içecek vermek de zararlı mı bilemedim kullan var mı aranızda