Herkese merhaba kızlar yenidgan bebeğim var bazen gece uyuyor bazen gündüz lakin bende sezeryan sonrası sancılı geçti zordu yani şimdi ise aşırı bir uyjusuzluk var üstümde sizler bu durumla nasıl başa çıkıyorsunuz merak ettim lohusa döneminiz nasıl sizin? ;)