Fuldenmevsim Merhabalar bebeğim bugün 2 ay aşısı oldu atesi yok cok sukur fakat cani yanıyormuş gibi çok ağlıyor Acaba aşıdan dolayimi :( 'ne yapabilirim
Sevgidolu Fuldenmevsim sakin calpol verme benim 4 aylik oğlum öyle ağrısı var diye verdim karaciğer enzimleri yükseldi doktor calpol hiç kullanma en büyük etkeni o dedi