Merhaba güzel anneler.
14 aylık bebeğim var. Önceden çok güzel yemek yerdi hayranlıkla izlerdim. Seve seve yedirirdim. Neredeyse yaşına girdiğinden beri hiç bişey yemiyor yediği tek şey çorba. Kahvaltı zaten çıktı hayatından. Ne yapmalıyım bar mı aynı durumu yaşayan anneler. 🥹😏