acelyamm ilk 5 6 Ay bende hep süt sağdım ama hep kullandım onları hiç birini çöpe atmadım. Bazen dışarı çıkarken bebeğimi bıraktım dolapta süt var diye içim rahattı, meme reddi oldu dolapta süt var diye içim rahattı, hasta oldum emziremedim dolapta süt var diye içim rahattı. Yani bu şekilde de değerlendirilir o sütler, bende duyduğumda şaşırmıştım merak etmiştim ama mantıklı gelmedi bana pek.