Sureyya22 1Annevekizi babasının winzip hali… O kadar yani… kaşını gözünü boyunu posunu geç huyu suyu oturuşu kalkışı yürüyüşü bile tıpkı baba 😂😂😂 E hamileyken kadar dua etmişliğim de var herseyi ile babası gibi olsun diye. Duamın kabulü gözümün önünde çok şükür 😇❤️
dorukcumunannesiii Son hafta en net gördüğümüz zamandı doktorumuz baba ve dayıya benziyor demişti doğduk 2.5 ay oldu şuan tamamen ben 😆bazı huyları değişmez ise dayımız ama galiba kardeşim bana benziyor görenler 2 arada kalıp ya dayı ya ben diyor garip bir kişilik 🤭
1bebek_1annee 1Annevekizi aynı babası kopyassııı Hayır benzemesi sorun değil kayınvalidemin oğlumun her şeyini dakka başı benzetmesi beni sinir ediyor artık gülüyor aynı babası adım atıyo aynı Babası ses çıkarıyor aynı Babası yettoo artık diyorum 😂😂
Deletedmom_117 Birdunyabircennetannesi kan grubu bari ben ahahah 😂Yoksa kocamı dogurdum kocam doğurdu oğlumu gibi bişey oldu bende çözemedim henüz shdbd
Postal 1Annevekizi Vallahi benimkinde hep babasına benzetiyorlar hiç kimse bana benzetmiyor ya dediğin gibi Azıcık ucundan benzeseydi 😅
Elisaltintas 1Annevekizi İlk doğduğunda aynı babasıydı şimdi kimi bana benzetiyor kimi de ikimizede benzetmiyor kime benzediği belli değil biraz ortaya karışık olmuş 😂
glcn123400_ 1Annevekizi oğlum ilk doğduğunda aynı bendi sonradan değişti kimseye benzetemiyorum ben kızım da 1 aylık gören herkes aynı sen diyor kayınvaldem bile 🤣🤣🤣
Tugcemine 1Annevekizi babasına benziyor ve annesiyle eşimin hiç bir benzerliği olmamasına rağmen çocuğumun hiçbirşeyini bana benzetmiyorlar her hareketi baba ve kaynanama benziyormuş
eylullllll 1Annevekizi Dayısına benzıyor sarı sadece göz rengi benzemıyor dayı yeşil benim kız mavi gozlerını de dedemden almış babamın babasından 😂