Twinsmom-- 1Annevekizi valla ikizlerim var biri bana biri babasına ve halasınada benziyor halası babasına çok benzediği için ve sarışın olduğu için bende benzetiyorum olsun benzesin halası ya sonuçta yabancı biri değil ama banada çok benzetiyorlar😂❤️
1Annevekizi Twinsmom-- ikiz mi😍 çok zor oluyor mu. Tabiki benzeyebilir ama ucundan da annesine benzesinler🤭
merys Twinsmom-- Allah’ bağıslasın bnde hep ikizlerim olsun istemiştim, kendimde ikizim 😊 sizin ailede var mı ikiz☘️
canparelerim 1Annevekizi benim oğlumu bi ara dayımın karısına bile benzeten oldu🤦♀️ höh dedim ne alaka yani hiç bir kan bağımız yok🤪🤣
canparelerim canparelerim ha bebekken uyurkende dayısının bebekliğine benziyordu ama sadece uyurken🤭😅
Twinsmom-- 1Annevekizi evet ikiz benziyor tabiki birisi benim bebekliğime aşırı benziyor ve dayısınada benziyor dayısıda sarışındı bebekken😅çok şükür şuanda zorlanmıyorum 1.5 yaşına gireceğiz bu ay ve nasip olursa 3. Bebeğimde doğacak az kaldı şuan 37. Haftadayız🥰
Susuy Babasının küçüklüğüne benziyor ama benimde kopyam 😂 benim yetişkin halim eşimin çocukluk hali gibi kızım akraba değiliz.
CafeChocolat Büyük kızım aynı ben hık demiş burnumdan düşmüş, küçüğü hala çözemedik kimseye benzetemiyoruz 1 buçuk yaşında