Şuraya defalarca post açmışımdır nasıl mamayı bırakacağım diye bismillah diyip dört gün öncesinden mama bıraktırmaya kararlı bir şekilde başladım benim en öncelikle bıraktırma sebebim yemek yemediği için mamayı bırakmasını istiyordum çok şükür dördüncü günde her gün biraz daha kolay geçiyor bugün hiç mama demedi dört gündür içmiyor sanırım kurtulduk darısı isteyen herkese 😁