Kızlar merhaba, kızım kronolojik 8 aylık düzeltilmiş 5 aylık oldu. Son 2 aydır sadece mama ile besleniyor öncesinde meme+mama şeklindeydi. Meme +Mama içerken ayda 1 kiloya yakın alıyordu fakat memeyi bırakıp sadece mama içmeye başladığından beri kilo alımı çok düştü. Resmen 1 ayda 200 gram aldı sadece. Mama içen çocuk çabuk kilo alır derler ama bizde hiçte öyle olmadı. Şu anda SMA optipro kullanıyorum. Farklı bir mamaya geçmek istiyorum hatta öneri üzerine bebelac gold aldım ama sizlerden de öneri almak istiyorum