ayazbebek_0 Bana doktor vermişti burnu aktığı için bi kaç gün kullandım ve uylu yaptı geceleri çok güzel uyudu ama sürekli vermek istemiyorum zararı var mıdır acaba dün vermedim sabaha kadar uyumadı acaba damladan kaynaklı mı uyumadı yoksa ağrısı mı var
tatlibiranneo ayazbebek_0 tabiki fazlası zarar verir ben oğluma surubunu kullandım alarjisi vardi ondan kullandım
ysmnp ysmnp başka bi doktora sordum bende kaç gün kullanayım diye o damlayı ben pek önermiyorum 3 4 günden fazla kullanma dedi bende bıraktım
ayazbebek_0 ysmnp evet bize de o yüzden vermişti yazın bu aralar da bebeğim çok tıkandığı için bi kaç gün kullandım iyi geldi çok şükür