Hanımlar merhaba🌸
2 gündür kararsız kaldım size sorayım dedim şimdi konuya gelecek olursak evlenirken ankastre set almadık tuttuğumuz evde var diye geçen yıl da kendi evimizi aldık yine kumtel marka ankastre seti vardı ocak emaye alüminyum mu ne lekeler filan düzgün çıkmıyor benden önce de oturanlar hor kullanmış doğrusu neyse ben de vitroseramik ya da cam yüzey ocak alayım diye düşündüm ama nespresso kahve makinesi de almak istiyorum ikisini birlikte alamam birini seçmem lazım eşimle de değerlendirdik ona göre ocak var iyi kötü kahve makinesi al diyor bana da sanki ocak ihtiyaçmış kahve mak. Fuzuli harcama gibi hissettiriyor ayrıca evimizi değiştirmeği düşünüyoruz eşim de o yüzden belki sıfır iyi bir eve geçersek sıfır ankastre seti takılı olur diyor ama kararsız kaldım ne yapacağımı siz olsanız neye karar verirdiniz🤗