Kızlar 2. Çocuğumu doğum yapalı 5 ay oldu ikiside normal doğum oldu ilk kızımdada küçück bir et parçası vardı ama hiç rahatsız etmiyordu şimdi daha büyük ve dışa çıkan et parçası var ve bu beni rahatsız ediyor ve çokta genişlik olmuş yürürken vs rahatsız ediyor.
Aynı durumu yaşayan varmı neler yaptınız çözümü neyde buldunuz acaba yardımcı olur musunuz gerçekten çok rahatsız ediyor beni