Mhediye Nilsevgi ben yaptırdım canım 4 saat emzirmedim sadece onuda sütümu sagip vermiştim eğer yetersiz kalır ağlarsa pirinç unu yapmıştım
Aylabs1 Nilsevgi aynen öyle ben komple başladım sadece antibiyotik vs kullanmıyorum çok ağrı olursa parol kullanıyorum. Ve bir kaç saat emzirmiyorum yaptırdıktan sonra