223mom önce anestezi yaptı sonra şikayetimi sordu ben şikayetimi anlatırken muayene etti ve işleme başladı. Bittiğinde hem hemoroidin hem anal fissürun vardi ikisini de hallettim dedi. Bu hastalığin artık hiç bir doğal yöntemin fayda etmediği bir sınıri var. Ben lise yıllarımdan beri yaşıyordum sıcak suya oturup kremler zeytinyağları sürüyodum iyileşiyodu. Ama artık saatlerce ağlayarak geçen günlerin olduğu her gün acilde ağrı kesici iğne yaptırmak zorunda kalındığı bir zaman geliyor ve doktorlar da ameliyat diyor zaten. Mevlut topbaşa gelen hastaların hepsi de artık o sınıra ulaşanlar olduğu için direk işleme başliyo. Yan odadamdaki adam 3 kere ameliyat oldum artık perişanim dedi son çare mevlute geldim dedi. Siz eğer ilk defa yaşıyorsaniz sıcak suya oturarak belki iyileşme sağlarsiniz. Hemoroid oturma banyosu gibi ismi olan bir oturak var sıcak suyu içine koyup klozette oturmanizi sağlar günde en az 3 kere 15er dk ona oturup vazelin zeytinyağı benzeri yumuşatıcı kremler sürmeyi deneyin önce. Ama bu derdi bir kere bile yaşayan artık her kabızlıkta her doğumda yaşayacak demek oluyo. Şimdiki aklım olsa lise yillarimda giderdim bu doktora. Yaşı var baya. O Ölmeden ameliyatimi olurdum kurtulurdum :)