brsnhsm ben geçen günlerde burada açılan bir postta gördüm kendisini doktorumuzu değiştirmeyi düşünüyordum hemen randevu aldım gittik ve çok memnun kaldık ondan devam edeceğiz. Önceden part time geliyormuş oraya devletteymiş emekli olmuş artık full memorialdaymış öyle dedi bize