Merhaba bebeğim bir buçuk aylık. Bir haftadır burnu tıkalı gibi, hırıltılı nefes alıyor genzi dolu sanki. Doktora götürdük iki kez şükür ciğerde bir şey yok kan testi sürüntü vs yapıldı temiz. Hava veriyoruz ilaçla birlikte, hava temizleyici aldık. Sürekli serumla da temizliyorum burnunu aspiratörle de çekiyorum ama geçmiyor:( neden böyle ne yapabilirim çok korkuyorum. emerken süt genzine kaçıyor sütüm tazyikli geliyor ondan olabilir mi tıkanıyor arada. Zaten burnu tıkalı emerken uyurken zorlanıyor:( ilk gittiğimiz doktor antibiyotik verdi ikincisi tahliller temiz olduğu için sadece hava ve içine katılan ilaçlardan verdi. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim