Merhaba
Bebeğim 16 aylık sürekli emmek istiyor,canı sıkılsa aklına ne zaman gelse hep ister
Gece defalarca uyanır
Bir defa gece uykusuna geçti uyurken kayınvalideme bıraktık,gece biz dışarı çıktık uyanmış ağlamaktan helak olmuş ,eve koştukhemen
Onlarda bana gece maması falan versen, ayakta sallasan uyurdu geri belki dediler.
Sorum şu emzirmeyi bıraktırmak istiyorum ama nasıl bırakacak ? Emmezse nasıl uyur, gece bişey vermem gerekir mi ?