ahbus94 Kizlar bebeğim 3 aylık. Lansinoh plastik biberon kullanıyorum. Ne bilim çok sağlıklı gelmiyor bana. Sizce cam almalı mıyım.
onemore ahbus94 bence cam dedikleri gibi en sağlıklısı. O biberonu aynı şekilde kullandım bi süre sonra kokmaya başladı sanki
1mom1baby_ ahbus94 benim bebeğim biberon almıyor ama arada veriyorum alışsın diye plastik kokuyor cam kullanıyorum
Adensmom8 ahbus94 plastiğin sağlıklı olmama sebebi atık pşastiklern toplanarak yapılmasıdır ama lansinoh avent gibi kaliteli markalar plastiği atıktan yapmıyor yeni üretim olduğu için temiz içerik rahatlıkla kullanabilirsiniz
ebrusalihhh ahbus94 2 ay cam kullandım ama kendi tutmak istiyor eliyle elimi itiyor diye plastik aldım aventin kendi tutuyor mutlu oluyor testlerden geçmiş güvenilir marka bir sorun teşkil edeceğini sanmıyorum
SevimliHayaletCasper ahbus94 cam evet sağlıklı ama yere düşürüp kırabilir. Bir süre sonra kendileri tutmak istiyor çünkü. Avent gayet kaliteli bir plastik güvenle kullanabilirsiniz.
BENOYLEUYGUNGORDUMM ahbus94 bende lansinoh plastik biberon kullanıyordum. Kaynattıkça rengi değişti cam geçtik aynı markanın cam biberonunu kullanıyorum hem daha hijyenik
elifminamom ahbus94 ben cam aldım memnunum bir sıkıntı yaşamadım plastik bana da sağlıklı gelmedi sonuçta acil durum oluyor içine sıcak su giriyor sıcakla plastik birleşmemesi lazımmış öyle kırılacak gibi değil zaten sağlam