Benim oğlum da tam 4 buçuk aylık. Tek başıma yaptırıyorum. Küvetinin altına havlu veya giysi sarıyorum. Suyunu şampuanını bezini havlusunu kıyafetlerini hep hazır ediyorum. Yatak odasında yaptırıyorum bu arada. Sonra onu soyup küvete koyuyorum. Önce hafiften vücudunu ıslatıyorum yavaş yavaş. Sonra onun yumuşak kese gibi lifi var hani bornoz setinde çıkarya öyle. Onu ıslatıp şampuan sürüyorum. Tüm ön vücudunu koltuk altını boynunu arka bacaklarını ve o bölgelerini temizce yıkıyorum . Sonra bol su döküyorum. Elleri kopuk olunca ağzına koyuyor bu yüzden emziği devamlı ağzında. Sonra arkasını çevirip oturtuyorum. Bi elimle de karnından destekliyorum. Sırtını iki kez körükleyip suyunu döküyorum. En son başına geçiyorum. Şampuanı elime dokuyorum yavaş yavaş ovuyorum. Su dökünce başını kaldırıyor diye azar azar su döküp elimle tekrar ovuyorum başını. Birk ez daha bu işlemi tekrarlıyorum. Ellerime yüzünü yıkıyorum. Burnunu yavaşça hın ettiriyorum 😂 sonra tüm vücuduna son kez su döküp çıkarıyorum. Ay çok uzun yazdım 😄