yirmiikikasim23 Kizlar 43 gunluk bebegimin reflusunden dolayi e bebek titresimli reflu yatagini kullaniyorum . Titresim zarar veriyormu acaba bilgisi olan varmi ?
Esross10 yirmiikikasim23 titreşimlisini bilmiyorum ama normal reflü yatağı kullandım oğluma çok rahat etti
elifminamom yirmiikikasim23 bence olmaz zararı olacak şeyi yapmazlardı diye düşünüyorum canım için rahat olsun
morsevenanne9 yirmiikikasim23 bizde normali var çok işimize yarıyor gece felan rahatça uyuyabiliyorum çünkü kusan bir bebek ve şuan tükürükleri çoğaldı 3. Aydayiz onları yutuyor felan boğazına kaciyor bu yüzden iyi oluyor titresimlisini duymamıştım titreşim neye yariyor
alparslan1_ yirmiikikasim23 ben elektronik anakucağında titreşim özelliğini açıyordum bazen. Ama bende düşünüyordum bir zararı olur mu diye.
yirmiikikasim23 Esross10 evet ettiriyo ama ben titresim zarar veriyormu merak ediyorum dogrusu hosuna gidiyor cunku
yirmiikikasim23 morsevenanne9 masaj ozelligi varmis bilmeden aldim bende pille calisiyor guzel bisey ama omurilige zarar verirmi acaba diye korktum
Xcbaby yirmiikikasim23 bende de anakucagi titresimli 3 aylik oldu ara ara aciyorum gaz cikariyor kaka yapiyor bazen titreşimden mi bilmem ama omurilige birsey olacagini zannetmem ya bizim zamanizmizda boyle yataklar bile yoktu omuriliklerimiz saglam 😅
yirmiikikasim23 Xcbaby belki cikariyordur ama ben anlayamamisimdir gozlemek gerekir tesekkur ederim dikkat edicem :))