Merhaba kızlar merak ettiğim bir konuyu sormak istiyorum. Kapıda ödeme olan kargolarda size de gelen mesajdan fazla para alınıyor mu 🤔 özellikle yurtiçinde oluyor sanki 🤔 bugün mesela gelen mesajda 175 yazıyordu kargocu 180 dedi evde de tam o kadar varmış olmasa yanmıştım. Daha önce de şubede 50 krş fazla istemişlerdi. Tabi üçün beşin hesabında değilim ama merak ettim kendimi ona göre ayarlayayım diye 🤔 size de oluyor mu