2022 Aralık doğumlu , 2022lilerle mi okula başlar yoksa 2023lğlerle mi?
.
2022 lilerle başlasa geri kalabilir ve bu onu yetersiz hissettirebilir. Şu aylarda 1 ayın bile gelişim açısından çok farkı var o yaşlarda bu kapanabilir de.
.
2023lülerle giderse lise sona kadar hep büyük yaşta muamelesi görebilir , 1-2 ay farklar var ama yıl olarak 1 yıl gibi.
.
Konuşmak için erken tabi , siz de düşünüyor musunuz hiç bu kadar uzak zamanları , erkenden dertlenen var mı benim gibi 😅
.
Okul çağında çocukları olan anneler hangi nesille başlattınız?