cimcime1018 ihmal değildir bu.hem oymuyorsunuz hem iş yapıyorsunuz ve yanınıza alıyorsunuz.odaya atıp gitmiyorsunuz.yeri gelince bebeği dışarı çıkarmamak ,odaya bırakıp başka birşeyle uğraşmak,banyosunu yapmamak ,altını temizlememek,saçını taramamak,kayafet degstrmemek, kenarda teleofnla oynayıp zarar verecek şeylerle başbaşa birakmak,bunlar ihmaldir.sizin yaptığınız ihmal değil.cunku ben 7 24 oyun oynuyorum fln olmuyor kimsede hepimiz anneyiz ev işi o bu su derken o esnada bebeği boşlamamak.