8 ay 15 günlük . 2 gece önce ateşle başladı beraberinde hırıltı ve öksürük oldu . Dün gece hiriltisu cok artınca hastaneye götürdük . Meğer bronşit olmuş tikaliymis kızım 🥺🥺 antibiyotik,ventolin,calpol ve oksuuruk için damla verdi doktorumuz. 3 gün sonra mutlaka tekrar gelin eğer ilaçlar fayda etmezse hava makinesi yazacağım dedi. Dün gecede bir igne ve hava verdik . Mahfoldu yavrum uykusuzluktan hava bitene kadar hiç susmadı ağladı . Cok üzüldüm napicam nelere dikkat etmem lazım hiç bı bilgim . Yok başından geçen varsa yardımcı olabilir mi . Doktor çok ilerlemedigini, dikkat edilirse atlatabilcegini syledi . Lütfen yardımcı olur musunuz 🙏🥺🥺🥺