atlasmommm Kızlar günde 1 defa kullanın sezeryandan sonraki gün az daha mastit oluyordum fışkırdı resmen hahaha
Meyveliburln Kızlar bebeğim 3.5 aylık alıp kullansam mi faydası olur mu sanki azalmış gibi hissediyorum sütüm