Oğluşumun kulakları çok değil ama hafif kepçelik var üst kısımları dışa doğru bakıyor bana çekmiş😃😃 Şimdi ben ergenliğimde çok taktım bu durumu onun da aynısını yaşamasını hiç istemem ama benim için böyle olmasında da bir sakınca yok hatta çok tatlı buluyorum😊 Ama yine de dediğim gibi onun takmaması için bir şey yapabilir miyim ve em önemlisi işe yarar mı? Pek işe yaradığını düşünmüyorum nedense. Var mı bu konuda tecrübeniz paylaşırsanız çok mutlu olurum🙏