Annem buzluğa atmam için küçük şişelerde süt vermişti. Genelde hep kaynatır soğutur öyle koyar şişelere sonrada dondurucuya atar. Neyse geçen hafta yine verdi attım bende buzluğa bugün oğlum süt istedi bende zaten kaynamış diye düşünerek çıkardım ısıttım verdim yaklaşık 1 bardak içti. Sonradan içime bişey düştü annemi aradım sordum kaynamış mıydi diye hayır dedi. Yani çiğ süt vermiş oldum oğluma. Bişey olur mu nolur beni aydınlatın başına bu tarz bişey gelen var mı. Doktora götürmeli miyim??