İğne antibiyotikten daha mı iyi içerik olarak? Sabah hastaneye gittik. Antibiyotik kullanıyorduk iki günde antibiyotiğe herhangi yanıt belirtisi başlamayan durumlarda kan bakıyoruz dedi doktor. Öğleden sonra doktora görüneceğiz. Eltimin kızına doktor 6 iğne vermiş. Günde 2 tane vurdurmuş. Kaynana kayınpeder kayınlar rahat rahat iğne olsa daha iyi toparlar diyor. Görümce kişisi ilaç kullanmadığı için ben kullanmayim onun yerine 1,5 ve 2,5 yaşında yeğenlerim kullansın diyor heralde bencil varlık. Tabi bu sürede hasta olduğunu bile bile çocuğun dibine girip öpmeyi sarılmayı biliyor. Sonuç olarak bebeğine enfeksiyon nedeniyle iğne yaptıran var mı? İçerik olarak antibiyotik iğne farkı var mı?