Merhaba kızım 4 aylık tam 1 hafta kaka yapmıyor maalesef. anne sütü alıyor sadece sağlık ocağındaki ebeyi aradım sıkıntı yok zeytinyağ içir dedi açıkçası cesaret edemedim kendi doktorumuzla görüştüm bir problem olmaz 15 güne kadar normal dedi huzursuz değil güzelde emiyor ama neden yapmadı anlamıyorum böyle bir durum yaşayan var mı acaba