beyzzsenturkk_ 8 aylık süründü, 9 aylık emekledi. 10. Ay gibde tutunup kalkardı. Ama yürümeye hevesi yoktu çünkü dediğiniz gibi inanılmaz iyi emeklerdi. 14. Aya geldi baktım hala hevessiz koltuk önüne koydum o oturdukça ben kaldırdım çağırdım. Öyle öyle 14.5 ay gibi yürümeye başladı. Sizinki daha hevesli bence, en azından adım atıyormuş. 1 ayı bulmaz yürür bence. Bütün bebekler aynı yürümeye ilk başladıklarında 2-3 adım atıp düşerler