Merhabalar 9 aylık oldu bebeğim ama 8 aylık kontrolümüzde sağlık ocağındaki hemşiremiz 9-11 aylık arası kızamık aşısı var istersen yaptır dedi aşı kartımıza 1 yaş aşı tarihini yazdı bir de kan değerlerine baktır demedi ama yapılıyormuş sanırım ne yapmalıyım?