beyzacmvrc Umayada45 birşey ile karıştırmak derken anlamadın kaç aylık ki kaşık biberon falan deneyin
Umayada45 beyzacmvrc 5 ayı doldurdu 5 buçuk aya yakınız doktorumuz çorbayla karıştır dedide bana tuhaf geldi çorba ile karıstırmak
Umayada45 Uykusuzhergeceeee biberon tutmuyor 5 ayı doldurduk doktor çorbaya karıştır dedi ama çorba ya karıştırmak iyi olmaz diye düşündüm
Uykusuzhergeceeee Umayada45 hayır canım sadece sütü verin ek gıdanın yeri ayrı sütün yeri ayrı. Doktor niye böyle dedi anlamadım. Bebeğiniz sütü tek kabul etmıyor mu
sirinpatates Umayada45 ne alaka ki bence kimse anlamadı. 5ayi doldurmakla biberon tutmamasinin ne alakası var anne sütünü bir şeye karıştırmakla alakası ne hiç açıklayıcı Bi post değil
beyzacmvrc Umayada45 çok ilginç 🙄 Kaşıkla içir biraz uzun sürer ama yapacak birşey yok. Daha ueni geçmişsin ek gıdaya yoksa mesela bebe bisküvisi yap kendin. Anne sütü dök ustune falan dicem de
Umayada45 Uykusuzhergeceeee denedim onu da almıyor biberon kaşık biberon sadece kaşıkla veriyor annem onun dışında sabah ve akşamları emiyor zaten gün içinde çalıştığım için ememiyo
Umayada45 beyzacmvrc kızım kilo almadığı için doktor yavaştan ek gıdaya başlattı yoğurt bebe bisküvisi mesela kendim yaptım formül mamayla veriyorum onu
beyzacmvrc Umayada45 bebe bisküvisi bende yapmayı düşünüyorum. Malzemeleriniz neydi nasıl yaptınız bende YouTube da bi tarif buldum gerçek bebe bisküvisine çok benziyor onu yapmayı planlıyordum
Umayada45 beyzacmvrc bir su bardağı yulaf unu 4 yemek kaşığı pekmez 1 küçük muz 2 yemek kaşığı zeytinyağı