Kızlar selam nasılsınız. 2 aylık bir kızım var. Son zamanlarda bezi kokuyor idrarının kokusunu alıyorum yani. Bezinden sandım markayı değiştirdim ama yine aynı. Bir sorun olduğuna mı işaret bu. Emziriyorum çok sık olmaasa da mama destekli gidiyoruz. Yediğim içtiğim şeyler etkiler mi? Enfeksiyon diyeceğim ama bir sıkıntısı yok anlamadım yardımcı olabilir misiniz varmı başına gelen ?