Hanımlar yeni bir şehre geldim eşimin işinden dolayı yaklaşık 5 ay oldu. Birkaç kişiyi tanıdım parka çıktıkça veya kapının önünde buluştuk. O zaman bebeğim 5 aylıktı. Çıkabildiğini kadar parka dolanmaya vs çıkartırdım. Şimdi havalar çok soğuk bulunduğum yerde avm tarzı bir yerde yok. Biraz kenar mahalledeyiz. Genelde evdeyiz. Biliyorsunuz salgın var atesli dirençli bir salgın ister istemez korkuyorum dışarı çıkasım gelmiyor çıksam da marketten başka gidecek yer yok. Bazen kendimi kötü hissediyorum bebeğim su an 9 aylık acaba ona haksızlık mı yapıyorum fazla korumacı mı davranıyorum. Çocukları 2 -2,5 yaşında olanlar çıkıyorlar arada ama akülü araba sürüyorlar benim oğlum emekliyor sadece. Bu durumda olan bir tek ben miyim?