Ne belirtileri vardı inanır mısınız 2 aydır bende sadece bacaklarımda dizimden aşağısında kasinti vardı ama şöyle 15 gun olmuyor 3 5 gün kaşınıyor çok aşırı değil en son 3 gün önce kollarıma sıçradı doktora gittim uyuz dedi ama evdeki kimseye bulaşmadi inşallah da bulaşmaz bu şekilde mi oluyor nasıl bsey bende kabarmada yok sivrisinek ısırığı gibi kasıyorum yara oluyor