Benim de vertigom var uykusuzluk aşırı tetikliyor benim hastalığımı, uykuya, sese duyarlılık falan fazla oluyor bazen dikkatim bile dağılabiliyor karşımdaki insanı bazen dinlediğimde bağlantı kopuyor bende evet karşımdakk kişinin görüntüsü var ama algım kapalı, çok berbat bir hastalık sürekli baş dönmelerinden bıktım bende randevu aldım tekrar doktora gidecem bakalım ne diyecek Allah acil sifa versin hepimize…