SerraD-1823 Daha bebeğiniz çok ufak doktorlar genelde 1 aydan sonra kilosu iyiyse 3 saate çıkarmayı öneriyor ama en sağlıklısı bebeğin acıkma sinyallerini takip etmek 2-3 aya kadar çok sık emmek isteyebilir gayet normal :) siz bebeğinize 2 aylık olana kadar 2 saatte bir memeyi teklif edin emmezse zaten tok olduğunu gösterir ama her emmek istediğinde emzirin daha iyi olur emin olun ne kadar emerse o kadar iyi 🙏🏻